ايرانيان

ايرانيان
پيشينه پرشكوه خويش را بر باد نام ها ندهيم 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ايرانيان و آدرس persian68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدت زمان ال سي :

   سامانه سوئيفت در بلژيك مستقر مي باشد طبق پروتوكلي اين سازمان هر كشوري بايد در هر روز حداقل 6-8 ساعت كار كند . به سامانه سوئيفت اصطلاحاً On call يا Non stop ميگوئيم .

   شخصي كه در اتاق سيستم سوئيفت كار و فعاليت ميكند اصطلاحاً بدان  Diler يا معامله گر ارز مي گوئيم اين شخص در طول ساعات كاري بايد تماماً به صفحه مانيتور مقابل خود نگاه كند و تغييرات نرخ ارز را در سيستم اش ثبت كند زيرا با يك بي وجهي چندين ميليارد دلار را در سيستم بانكي دچار اختلال ميكند. Diler حق صحبت كردن و يا هيچ كار ديگري را در طول مدت كاريش ندارد .

   تمامي تعطيلات ايران در سيستم سوئيفت ثبت شده است. و اگر تعطيلي بصورت اتفاقي رخ بدهد بايد حتما يك نفر در اتاق سيستم سوئيفت باشد تا تغييرات را ثبت كند .

   سوئيفت توسط خودش رمز گذاري ميشود و اين كار را به تنهايي و بدون دخالت دست انجام مي دهد. و شبكه اي است كه هيچ شخصي نميتواند آن را هك كند.

بيمه در ال سي :

   كالا هاي مورد معامله در ال سي حتما بايستي بيمه شوند تا در صورت بروز حادثه خسارت ناشي از آن را بيمه پرداخت كند. در كتاب اصطلاحي بنام جي تي سون داريم كه زماني كه كشتي دارد غرق مي شود براي مقابله با اين اتفاق يه سري از كالاهايي كه دم دست تر است را به آب ميريزند تا كشتي غرق نشود در صورتي كه فقط كالاهاي يك تاجر به داخل آب ريخته شود هزينه ي آن بين تاجرهايي كه در آن كشتي كالا داشتنند تقسيم مي شود.

 

ال سي ارزي – ريالي:

   همان طور كه قبلاً گفته شد اعتبارات اسنادي هم به صورت ريالي و هم ارزي رخ مي دهد . هر 1مشتري ال سي ارزي برابر است با1360 مشتري ريالي.

   ال سي ريالي فقط از شهري به شهر ديگر محقق است . و به هيچ عنوان براي مبادلات  خارجي (ارزي) استفاده نمي شود. مسكن مهر در سال هاي اخير بيشترين متقاضي را براي ال سي ريالي داشته است .

   ال سي ارزي كه بدان ال سي خارجي هم گفته ميشود براي معاملاتي كه خارج از كشور مي باشد كاربرد دارد.

تائيديه ال سي به چه صورتي است؟

   تائيديه ال سي به 2صورت مي باشد يا آشكار Come From و يا پنهان Come From  silent .

اگر ما متوجه بشويم كه آن تائيديه شده, تائيديه آشكار ناميم و اگر متوجه نشويم آن كشور به هزينه ي خودش توسط آن بانكي كه تائيد شده پنهان گفته مي شود.

ال سي در چه مواردي مصرف دارد؟

   ما براي هر وارداتي كه ميخواهيم در هر جاي دنيا انجام بدهيم نياز به ال سي داريم. شخصي كه مي خواهد كار واردات را انجام بدهد بايد كارت بازرگاني داشته باشد , كارت بازرگاني توسط اداره ي بازرگاني صادر مي شود . هر شخصي كه اين كارت را داشته باشد مي تواند معاملاتي كه با ال سي انجام مي شود را انجام دهد. البته به هر شخصي كه اين كارت را درخواست كند نمي دهند , شخص درخواست كننده بايد سوء پيشينه نداشته باشد و در صورتي كه صلاحيتش تاييد شود كارت را برايش صادر مي كنند.

نوع ال سي :

  نوع ال سي بستگي به كشوري دارد كه ما با آن وارد معامله شديم وبا توجه به ارز كشورش اين معامله را انجام
مي دهيم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:ال سی ,اعتبارات اسنادی, فرزانه سادات ابطحی, ] [ 20:34 ] [ فرزانه سادات ابطحي ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

آن هنگام که کشیش مسیحی، زن را عامل گناه و ناپاكي مي دانست، گذشتگان ما، جايگاه زن را در روز ويژه پاس مي داشتند و با او چون الهه اي، رفتار مي كردند. (استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است)
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 18246
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1